tisdag 20 maj 2008

Jag åker snart! (Hana Yori Dango <3)

På lördag åker jag till Frankrike! Jag ska stanna där i en vecka hos en fransk familj vars dotter var och bodde hos oss i Sverige (dock inte hemma hos mig). Detta är väl ett rätt bra tecken på att IB är en internationell skola (inte för att skryta men jo för att skryta). Samma dag som jag kommer hem från Frankrike ska jag ta ett tåg till Malmö och efter det ett tåg till Köpenhamns flygplats. Jag ska nämligen åka till Serbien en vecka efter Frankrike för att hälsa på min pappa och resterande familj där nere (note: aldrig träffa dem).

På torsdag har jag nationella matte B provet.Önska mig lycka till!

Jag kan inte vänta tills det blir fredag! Kerstin och jag ska se sista fyra episoderna av Hana Yori Dango 2. Seriöst, jag har kärat ner mig i serien och i Domyouji (nej inte Matsumoto, utan hans karaktär)! När jag sett klart den och kommit hem från diverse resor ska jag minnsan göra en musikvideo till draman. Dock sitter jag fortfarande och klurar på vilken låt jag ska ha i bakgrunden. Kandidaterna för tillfället är DBSK - Love in the ice (live versionen), Miracle of Love (vet ej namnet på artisten) och Gajuno's Song som Kang Ta sjunger. Vi får se hur det blir! Jag ska i alla fall posta den på youtube och säga till när den är klar etc.

En sjukt snygg bild på Matsumoto Jun (som för övrigt är min favorit Johnny's nu, Kusano kan slänga sig i väggen!):

Inga kommentarer: