lördag 28 februari 2009


MINA NYA BEBISAR ♥

3 kommentarer:

Nayu sa...

Fan vad hett. Jag vill också ha nya skor men ack har man pengakris så har man!

Nayu sa...

Sv: Gillar du inte Rainie Yang? :O Jag älskar henne. Såg henne i "Spider lilies", hon har en helt annan roll men tyckte jätte mycket om henne. Och jag gillar henne här med. Men det är inte bara hon, jag gillar scenerna, handlingen, de andra skådespelarna osv. :3 Den är jätte nice! Borde gå och sova nu men ska kolla ett sista avsnitt innan jag sover :c Det är nackdelen med azndramas/jdrama, jag har svårt att liksom sluta se när jag hittat ngt bra XD Så har jag tex plugg att göra bara tänker jag ÅH jag vill se den där måste plugga fortfort så jag kan se den där och ja. Ibland går det väl sisådär va :D

.. Förlåt för mina långa och tråkiga kommentarer :D Bra att det funkar att kommentera igen iaf! :3

Nut sa...

OMG ana lovely! xD