måndag 2 mars 2009

En vanlig måndag

Nuförtiden har jag verkligen inte tid för något annat än dans och skolan. Det är knappt så jag har tid för skolan till och med. När jag kommer hem sent från dansen är jag för trött för att göra läxor och det slutar alltid med att jag struntar i det. Inte bra, inte bra.

Min streetlärare Moa ska flytta till Malmö! Jag tycker verkligen det är jättesynd för hon var en av mina favoriter. Det sägs att Cookie ska ha oss... Cookie... Jag hoppas inte det betyder att vi kommer freestyla hela lektionen. Isåfall är jag körd!

Nu ska jag dricka té & kanske palla plugga lite eller sova. Godnatt babes ♥

1 kommentar:

Nayu sa...

Åh du jag vet hur det är. Javisst är det skönt att sjunka djupare och djupare i sängen, speciellt dagar som denna. Utmattning med stora bokstäver. Men imorgon är ännu en jobbig dag (min längsta skoldag), när den är över blir det nog lite lättsammare. Dessutom är det inte bara skolan utan det här jävla illamåendet som inte vill försvinna! Fytusan på det.

:*