söndag 13 april 2008

Fransoser - hem, regn - här, semester - snart

Hur ironsikt är det inte att jag skaffar en grymt snygg blogg och ändå fortsätter skriva mer i min fattiga helgondagbok? Jag skriver mest små inlägg i min helgondagbok, oftast väldigt obetydliga inlägg.

Fransmännen har kommit och åkt. En hel vecka stannade dem här och vi hade roligare än någonsin! Vi spelade lasergame, åt på koh thai, tittade på massa filmer och så deltog vi i skolaktiviteterna. Min fransos, Marin, var jättetrevlig fast aningen blyg i början. Det var synd att hon inte blev särskilt öppen förrens sista dagen, då dem åkte hem. Om endast några veckor ska vi åka till dem och stanna där en hel vecka. Jag ska lätt ockupera Eiffeltornet, not. Hört att det ska vara grymt lång kö för att gå upp i det. Mona Lisa ska bli väldigt intressant att se och Versailles kommer bli awesome! Jag är jättepepp på allt just nu, allt som inte har med Sverige att göra.

Seriööööööööööst? Varför kan inte vädret bara bli sjukt fint? Gosh. Hatar de här regninga och halvsoliga dagarna, det är så himla depp! Sommaren kommer säkert vara fylld med regniga dagar. HATAR DET! Nåja, jag ska till Tunisien i två veckor i alla fall. Det kommer nog få mig på bättre humör trotsallt! Tycker dock att det är fett dåligt att jag drar till Afrika första gången och inte åker till ett land där jag kan göra en förändring.

Skolan rullar på och jag har mer ångest än nånsin inför matte B nationella. Helt sjyyyyyyykt, känns verkligen som att jag inte kommer få G överhuvudtaget! Dessutom är jag för jävla lat för att plugga vilket inte gör det bättre heller. Jag måste börja snart, även om jag inte ska göra provet förrens i början av juni.

Fisk köpte Mario Kart till Wii i fredags! Vi spelade det hela dagen och jag vann nästan aldrig. Lite sämst sådär, skyller på att jag inte har en egen Wii konsoll och kan därför inte öva. Jag funderar seriöst på att köpa nintendo 64 på Arkad och köpa Mario Party, Mario Kart etc till det. Vore så sjukt jävla roligt! Aja, vi får se.

En liten uppdatering trotsallt.

Inga kommentarer: