torsdag 5 mars 2009

Comeback! ♥

(Ja Nina, det är Heechul i mitten! XD)

Våran "written task" i engelskan förstörde hela min dag. Vi ska skriva ett extra kapitel, dagboksinlägg, etc. eller liknande från något av de böckerna vi läst. Hittils har vi läst - Dorian Gray, The Crucible, Frankenstein och Things fall apart. Det kändes bara så hopplöst på morgonen att komma på något som är såpass viktigt för ens betyg men Sofi hjälpte mig lite och vi kom fram till att jag ska skriva om slutet i Dorian Gray. Vilket betyder att jag måste kopiera Wildes skrivstil och komma på något episkt slut! Lycka till typ.

Krumpingen igår var mys! Cookie malde på om att musik först, dans sedan och vi har övertalat Emma om att få ha Krumping två gånger i veckan! Jag är för tillfället väldigt pepp på det då jag känner att det är en dans jag verkligen behöver fler timmar i för att kunna utvecklas. Igår när vi freestylade på krumpingen så skulle alla gå upp när de kände för det och allt gick så fort! Jag hatar när man bara ska gå upp spontant och så råkar två personer gå upp samtidigt och så blir det pinsamt. Det värsta är att jag alltid är den som går upp samtidigt som någon annan! Dessutom blev det extremt pinsamt igår för jag var på g som fan och typ "WOHAWOHA NU VILL JAG VERKLIGEN FREESTYLAAA WOHAWOHA!" typ och så var jag påväg upp två gånger. Första gången jag skulle freestyla gick en tjej upp för andra gången så jag satte mig ner igen. Andra gången började Sing som inte ens var med på lektionen freestyla... Efter det slutade vi. Fast jag tror på att allt som händer har en mening så det kan betyda att något ville att jag inte skulle köra Heechulism inför hela dansklassen!

Påtal om Heechul. SUPER JUNIOR GÖR COMEBACK! ♥ Shindong har gått ner 36kg?! Stört, stört, stört. Alla har fått ny image, eller i alla fall ny stil & de ska uppträda på Musik Bank den 13:e mars om ryktet stämmer! Jag läääääängtar. Albumet "Sorry, Sorry" kommer också i mars! Det kommer bli en grym månad. Dubbelklicka på bilden för att se den i en större upplösning! (går dock inte på sista bilden).




4 kommentarer:

Nayu sa...

Sv: Det är definitivt så som du säger, fly från egna problem och oss själva genom att bemöta andras problem och liv genom drama-serier. Ja den här underbar! Väldigt anpassad för sommarlov då man inte kan göra som jag gjort de senaste - skitit eller flyttat fram på viktiga saker för att jag velat se den. XD
Vi kanske kan se den tillsammans i sommar? <3

Anonym sa...

heechuuul =D comeback?! vad spännande~~~
hahah neeej kan du inte ha heechuls dansstil? den är så grymt mysig (det ser ut som när jag dansar, speciellt på hans audition >_<)

....jag tyckte inte shindong behövde gå ner så mkt...det var väl bra som det var liksom...ska alla se ut som jejung-wannabes då elr ;_; btw har du hört TVXQ wrong number?? ahaha vad jag skrattade, dem är för gulliga dem asså

Mrs.Newsman sa...

Hahaha när jag säger Heechulism referar jag alltid till så som han dansar på sin audition. XD Yeees! så mys! Hoppas det blir en grym låt.

Ja men tjena den släpptes ju förra året! XD Jag och Mandy typ "......." när den kom ut. Den sög verkligen, for real. Eller alltså, jag gillar verkligen inte sådan musik, jag kunde lyssna på den några gånger den är ändå inte typ cpdålig men den är fan inget jämfört med vad DBSK kan. Var fan är alla grymma låtar liksom!? Har du hört Survivor? FAN VAD DEN SÖG.

Anonym sa...

Haha men jag har inte så mkt koll på dem, bara lite sådär ibland =)

I knooow, den suger X_X det är liksom 3 minuter av gnäll...dem var faktiskt bättre förr =/