fredag 6 mars 2009

Opepp fredag

Opepp - det rätta ordet för denna fredagen. Dansen var helt inställd så jag gick till Moshi moshi och brännde hundra spänn på california rolls och maccha pannacotta. Kom fram till att japansk ordspråk om "ät dig 80% mätt" är väldigt bra att följa...

Igår badade jag aldrig så ikväll ska jag seriöst MYSA TILL DET! Snart ska jag gå och bada badkar med ljus, lyssna på musik & ha det allmänt grymt. Har kännt mig så stört trött och hängig de senaste dagarna, vet inte varför.

Ahjuste, tänkte lägga upp en ny bild på mig. Här har ni.
(nej jag har inte en turban på huvudet)

4 kommentarer:

Anonym sa...

HAR DU EN TURBAN PÅ HUVUDET O_O (förlåt, slå mig inte, det är morgon) Du har värsta gulliga håret nu för tiden juh<3

Har dem typ matcha latte och sånt också på moshi moshi?

Nayu sa...

Aw vad söt du är. Jag är också så jävla trött och hängig hela tiden, varje dag nu för tiden. Idag vaknade jag 07:20 :((((( Det suger ju verkligen.

Våra liv äger indeed.

Mrs.Newsman sa...

Nina - Hahaha tack! Jag drömde om dig inatt btw! O___O ♥

Maccha latte? Hmm. Tror inte det, men jag kan kolla nästa gång? :3
Åt du nånsin på maido btw?

Anonym sa...

Ja ;_; vi var på vår första date däääär ;_; hur kan du inte komma ihåg det ;_; du får inte ha pervodrömmar om mig nu mer för än du kommer ihåg det...