måndag 28 juli 2008

Pointless entry

Vädret blir bara bättre och bättre! Om jag hatar tur kanske jag kan behålla min bränna ett tag till. Roligt att komma hem efter att ha stekt på en strand varje dag i två veckor för att bli riktigt jävla brun. Sedan efter tre veckor hemma är man vit igen. Det får bara inte hända! Då har jag fått rynkor i onödan (dagens i-landsproblem).

Just nu sitter jag och lyssnar på Tila Tequilas låt "Stripper friends" på myspace(http://www.myspace.com/tilatequila). Kan det bli mer RANDOM? Nej, jag skulle inte tro det. Låten i sig är faktiskt bra, även om lyriken inte direkt tilltalar mig. På ett sätt gillar jag denna bruden för hon verkar vara sig själv och skita i vad alla andra tycker och bara köra sitt race. Hon är värd, respekt till att hon inte är ett annat dumt blondnedslag-med-silikonpattar (även om man får intrycket av det ibland). Vi får i alla fall hoppas att hon inte visar sig vara det, just nu är hon i alla fall värd i mina ögon.

Tila Tequila
(det var lite svårt att hitta en bild lämpad
för blogspot på henne, googla Tila så fattar
ni/du vad jag menar...)

Inga kommentarer: