söndag 27 juli 2008

Tillbaka från Afrika

Jag är tillbaka från Afrika! Antog att det borde varit rätt obvious nu när jag väl skriver här med 'åäö' också. Nåväl, det var 40 grader varmt nästan varje dag, hotellet sög och på hemresan hade jag 40 graders feber, halsfluss och höll på att svimma. Inte nog med det satt vi 3 timmar i världens obekvämaste flygplan och jag frös som en jagvetintevad. När vi sedan kom fram till Köpenhamn skakade jag som ett epilepsibarn och såg lika drogad ut som en rysk hora. Bra jobbat. Jag kom hem i alla fall. Afrika var rätt trevligt ändå, strandpersonalen på hotellet var mysiga! Nog om det nu.

Igår hade både jag och min broder-från-en-annan moder Patrik jättetråkigt. Från något vänster kom vi helt plötsligt in på ämnet "Sailor Moon" (mitt favoritämne!). Patrik och Andrei hade tydligen sett den episoden då Kermasite bekänner sin kärlek till mansvinet Rubeus genom att ge honom en parfym som han sedan tar sönder med enbart händerna och säger "kärlek finns inte i min ärorika värld". SJÄLVKLART ska Patrik och Andrei komma ihåg JUST DETTA! (bäst är dom eller vad................)! Resten av kvällen slutar med att jag rantar om Sailor Moon och letar efter episod 70 med svensk sub. Men mitt letande ger inga resultat och jag går och lägger mig helt lissen och så.





Rubeus, en elak man!

Inga kommentarer: