söndag 17 augusti 2008

~ ♥


Det har väl hänt ett och annat på sistone. Jag har umgåtts en väldans massa med folk, sovit över hit och dit andra har sovit över hos mig. Nu när jag tänker på det kommer det bli väldigt svårt att avvänja sig vid folk utanför skolan. Dzenana kommer jag ju inte kunna träffa lika ofta som Kiki som går på min skola och Mandy som går i min klass. Det är jättesynd! Men jag ska verkligen se till att planera så jag kan träffa alla. Jag har ju trotsallt skaffat mig en väldigt snygg almenacka~! Jag måste bara tillägga att jag och Dzenana såg klart "Meteor Garden" idag, den var mysig och bra men slår inte Hana yori dango för mig.

BIG BANG har seriöst tagit över mitt liv typ? Visst, jag var ett stort fan förut också men dom det enda jag gör under dagarna är typ att jag planerar vad jag ska köpa från de på yesasia. Jag letar bilder på GD och T.O.P, roliga klipp hittar jag på youtube och jag utgår numera från att alla graphics etc jag gör innehåller något med BIG BANG. Jag undrar om detta bara är tillfälligt eller om det kommit för att stanna. Antar att det återstår att se.

Den egentliga anledningen till varför jag ville postade detta inlägget är rätt meningslöst. Jag vill mest säga att jag ALDRIG haft såhär bra musik på min mp3 (om vi bortser från Dir en grey). Varenda låt jag har är ultimat! Här är några extra stora favorier;

Kang Ta feat. Vanness - Scandal
SUPER JUNIOR - Don't Don
BATTLE - Crash (Crazy in love)
Taeyang - Look at only me
SS501 - Take U High
張力尹 - I Will (Happiness Left Shore)
BIG BANG - Always (!!)
BIG BANG - Haru Haru
BIG BANG - Heaven
U-know feat. Donghae - Spokesman
Epik High - One
Bi(Rain) feat. Tablo - I'm coming
Utada Hikaru - Flavor of love
Jason and Lara - Say U Love Me
Se7en feat. Teddy - I Know

- - -
Så ofriskt mycket bra musik som förgyller mina öron. Känns nästan som att jag inte förtjänar det, haha!

Inga kommentarer: