söndag 10 augusti 2008

Socialt värre

Det är helt ofriskt hur social jag varit de senaste dagarna. Karloskardagarna här i Växjö har väl bidragit till lite! Jag, Kiki, Dzenana, Josefin, Mandy och några koreanska utbytesstudenter (som var helt sjuuukt roliga!) har umgåtts rätt så rejält de senaste dagarna. Första dagen var vi ju på karloskar och stojade runt, åkte karuseller (dock åkte bara jag och Josefin typ) och träffade diverse bekanta på stan. Dagen därpå träffades vi hemma hos Dzenana, spelade kubb och pratade om skillnader mellan Sverige och Sydkorea etc. Hursomhelst var det sjukt mysigt!

Julia och jag träffades idag och tittade på diverse Full House och Star King-episoder. Jag skrattade inte lika mycket denna gången som förra. Dock skrattar jag ALLTID lika mycket när Kangin ber resten av SUPER JUNIOR att göra en låtsasinspelning av "U" bara för att han inte var med på inspelningen. ALLA är så sjukt jävla roliga! Racoon-Kangin fick i alla fall sin önskan uppfylld! <3

Alltså jag har blivit typ tusen gånger peppare på kpop nu på sistone. Ingen som helst aning varför. Varför i helvete sitter jag och lyssnar på Hyori Lee? Hon är ju typ Koreas motsvarighet till Britney. Jaja, det går väl över. Eller något.

Förresten, jag bara MÅSTE tipsa om de här popcornen! Jag vet det är lite väldigt mycket random men de där popcornen är typ det godaste snacket jag ätit i hela mitt liv. Så, ah!


(Sjuuuukt goda!
Finns att köpa på ICA
)

1 kommentar:

Ib Cederfeldt sa...

Har börjat tycka popcorn är SÅÅ mycket goodare än chips. Kan leva på det :3