fredag 9 januari 2009

Koki goes circus

"All eyes on me in the center of the ring just like a circus. When I crack that whip everybodt gon' trip just like a circus. Don't stand there watchin me, follow me, show me what you can do. Everybody let go, we can make a dance floor, just like a circus."


Definitivt numera en av mina förebilder när det gäller dans och rap. Sedan kan jag inte undgå att tycka om honom för hans cpighet, Koki hell yeaaa.

Det är inte okej att jag gillar Britney Spears - Circus? Jag skyller allt på Koki! Jag hörde låten första gången när jag såg en SKITBRA fanvideo där han var med i. Kolla detta, ascool:

http://www.youtube.com/watch?v=60r4Vh1dLaU

1 kommentar:

Nayu sa...

Den mannen är så jävla skön så det finns inte. Alltså, han är charm och grymhet.

Svar: Ja alltså. I min skola börjar man med språk först i andra året. Så jag började med franskan i augusti. Har haft en termin och läst klart Steg 3 nu. Ska börja med steg 4 och läsa klart det denna terminen.
Nej på sätt och vis. Den här veckan var det ju bara två skoldagar, men vad fan man måste ju få en mjukstart! (;

Oh yes. Den boken är riktigt bra, har läst ca 100 sidor idag. Får se om det blir mer imorgon.