onsdag 14 januari 2009

Uppdatering

Som ni kanske märkt har jag varit offline ända sen jag såg Hana Yori Dango final i lördags. Nu är det minnsan dags att uppdatera lite!

Hela denna dagen har jag varit en aning deprimerad över att jag läser Math Studies (till matte C) och inte Math Standard Level (till matte E). Mest för att alla bra universitet i USA kräver Math Standard Level, inte för att jag tror att jag skulle klara det men man vet ju aldrig. Det blir nog mest att planera om mina framtidsplaner en hel del och sedan se vad som händer. Jag kommer dock fortfarande att ta en eller annan examen utomlands, fråga är bara om det blir en Bachelor eller en Master.

Ikväll är det Top Model och som trogen följare av denna serie ska jag bänka mig framför TV:n klockan 21.00 (eller är det 20.00? Lol, kanske inte är så trogen trotsallt).

& nu måste jag gå och läsa Brott & Straff. Ligger ungefär efter med ungefär, sisådär, hundra sidor. Underbart va!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ANA!!jag har kommit på vem min favvomodell är, Chanel Iman!! /MATHILDA

Anonym sa...

Men vad duktig du är som pluggar så flitigt! Imponerande med matte på de nivåerna och masters hit och masters dit. Hurra hurra! :D
Jag känner mig duktig som ju bara ska läsa journalistik på distans nu. ^^