söndag 16 november 2008

SUPER SHOW


Snacka om att jag byter layout lika ofta som jag byter strumpor (= hela tiden!).

Igår tittade jag på SUPER JUNIORs "Super Show". Den var riktigt underhållande och innehöll allt som en konsert DVD från ett koreanskt pojkband SKA innehålla - humor, ballader, fjantigheter, upbeat låtar och lite tårar. De flesta jag pratat med om denna har beskrivit den som en underbar sak som får en att gråta. Själv grät jag inte på det 'negativa' sättet, snarare så att jag grät av skratt. Alla som är intresserade av koreanska popband bör i alla fall kolla SUPER JUNIORs Super Show, RIKTIG underhållning och riktigt riiiktigt bra låtar, dansare, och sist men inte minst - INDIVIDER!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oho. Spännande! Koreanska poppojkar. Måste vara bra helt enkelt!

Anonym sa...

Nä men jag tycker att det är superroligt, och gulligt, med asiatiska popband. Det är som en helt galen version av typ.. dansband. Synkade till max, genomgående i klädseln och sockersöta. Jag gillar det!

Nayu sa...

Sv: Ja eller huuur. Herregud vad jag älskar den, jag älskar henne i den, grymma grejer. Angelina är verkligen en fantastisk kvinna.