torsdag 13 november 2008

"White"



Min kära vän Crystal tipsade mig om denna magiska låt (med en minst lika magisk musikvideo). Visst, man ska inte pracka på andra människor musik de kanske inte ens gillar. Det som är unikt med detta är dock att Epik Highs Tablo och en annan snubbe försöker göra endast "instrumental" musik eller något liknande av de slaget för att få folk att komma på egen lyrik till de låtar han skapar. Detta tycker jag är väldigt fascinerande och intressant. Visst har vi alla varit med om postrock och diverse, detta tycker jag dock skiljer sig från det på flera sätt. Innan ni dömer den efter allt jag berätta tycker jag ni ska ta er en titt på den och lyssna.

http://www.youtube.com/watch?v=Bam0DsbrHsU

3 kommentarer:

Anonym sa...

I will!

Nayu sa...

It almost made me cry. Jätte fin låt och video! Tack för tipset <3

Ib Cederfeldt sa...

låten var nice men rätt "tråkig". videon är awezum som faaan!