lördag 8 november 2008

Tillbaka från en lång paus!

Äntligen är jag klar med alla mina mock exams och livet flyter faktiskt på, tro det eller ej. Dessvärre kändes det inte alls bra på proven. Men lärarana har sagt att det är okej om det går dåligt denna gången, det är ju första gången och allt. Fast som alla andra vill jag ju ha bra betyg. Vi får se hur det gick! Hoppas det inte gick så dåligt att jag måste stänga in mig på mitt rum och äta chips en vecka bara, hahaha!

Idag var jag hos frisören och klippte topparna lite. Jag kan inte fatta att det kostar 420 SVENSKA RISKDALER för att klippa topparna?! Det är ju helt absurt. Nåja, jag blev riktigt nöjd och kan numera kamma håret utan att fastna med borsten. Tycker inte ni också att det kostar överdrivet mycket hos frisörer nuförtiden?

Ikväll bär det av till min vän Dzenana! Hon fyller 23 år (GRATTIS <3). Jag köpte en choklad, ett par rosa doftljus och en grej som man kan sätta på väggen och lägga in bilder i. Jag hoppas hon gillar presenterna. :)

Egentligen borde jag gå och plugga nu. Borde läsa Hamlet & börja på min engelskapresentation. Men nej, IDAG ska jag BAAAARA chilla och ha det skoj! Hoppas ni gör detsamma, lördagar är fan inte till för att spenderas pluggande ;D

Förlåt för det tråkiga inlägget. Ville bara uppdatera er med att mitt liv inte blivit roligare efter mock examsen! Hoppas ni alla haft det bra.

Inga kommentarer: