tisdag 11 november 2008

Trist, grått och sådär höstigt

Trista gråa höstmörker. Varje dag denna veckan har det varit så att när jag kommit till skolan så har det varit mörkt och när jag gått från skola har det OCKSÅ varit mörkt, det är verkligen inte okej! Hur ska man stå ut? Ge mig några tips :( Finns det ingen glad och uppiggande musik eller något, jag är i ett extremt behov av det! (iofs funkar SUPER JUNIOR, BIG BANG & DBSK rätt bra, mwehe..)

Igår övningskörde jag i en rondell två gånger. Det finns nog inget som är så läskigt som att övningsköra, speciellt i rondeller... Ni som övningskört, när blir man av med denna rädslan? Det är ju guahemskt! Hela tiden tror jag att jag ska bli påkörd av någon och dö.

Nej nu måste jag gå och läsa klart Hamlet. Jag fick förresten en 4 på min mattemock! Det var inte överbra, men det var i alla fall godkänt. Blir helt enkelt till att satsa mer.

Varför kan inte sommaren i Sverige vara sådär fin? :(

1 kommentar:

Anonym sa...

Men vilka fantastiskt fina kommentarer jag fick av dig just. Och tre stycken! Blir så glad och stolt att jag rodnar! ^^
Så jag svarar på dina frågor här och nu för att du var så fin;
1. ACO är apotekets eget märke och finns alltså bara på apotek. Men det finns ju överallt. Kostar 69 :- om jag ej missminner mig.
2. Tischan du kommenterade om är min absoluta favorit just nu! Fått den i en tävling för en tidning jag nu jobbar för faktiskt! En finlandssvensk tidning som också finns på nätet som heter Papper. Det står Papper i mjuka färger över hela bröstet.
3. Mina ögonbryn har jag precis insett existerar. jag har så ljusa men nu vågar jag fylla i dem och jag har aldrig fått så mycket komplimanger för dem som nu! iih
Puss på dig!
(justja! Övningskörningsrädslan GÅR över. jag lovar.)