onsdag 7 januari 2009

Gillar skolan

VILL INTE GÅ
I SKOLAN I MORGON

2 kommentarer:

Nayu sa...

Trust me, neither do I.
Jag har verkligen ingen lust att gå till skolan imorgon, men när har jag velat det de senaste åren. Aldrig vad jag kan minnas.

<3

Nayu sa...

Svar: Ah fyfan. Det första man får reda på under den enda lektion man faktiskt har - du har tre stora uppgifter att göra inom svenskan och du har på dig till v.8. Och det är bara en av dom vi kommer arbeta med på lektionerna. Åh vad glad man blir.

Japp! Jag gillar inte han :c Han är.. skum. Fast jag gillar inte hans roll det är nog det. Eller hur! Han ser inte så japansk ut, its true. Hans roll är bad boy. Öm, GTO är faktiskt riktigt nice. Gillade inte mangan, den känns så.. grov? Men jdraman är nice. Läraren ser bra ut, han är rolig och underhållande och nice. Hela draman i sig är underhållande och rolig.

<3