måndag 5 januari 2009

Panik, hjälp, panik

Okej, i morgon ska jag ringa en av min mormors kontakter angående ett sommarjobb på ett äldreboende. Jag HATAR att prata i telefon med personer jag inte riktigt känner. För det första, hur ska jag bära mig åt för att låta tillräckligt övertygande att jag vill ha jobbet? (Måste verkligen ha det) och för det andra är jag skiträdd att jag ska typ säga fel eller någonting och att hon ska säga typ "Jag vet inte ännu". Vad ska jag göra då?

Åh, snälla kan ingen ge mig ett tips om något eller något. Jag är skitskraj & nervös!
Usch. HJÄLP SNÄLLA KOMMENTERA NÅGOT SOM ÄR TILL HJÄLP! T_T :(

3 kommentarer:

Nayu sa...

Good luck med telefongrejen! Jag är själv precis som du när det gäller sånt så jag har inga bra tips, men kanske att du tänker igenom innan vad du ska säga ungefär, skriva ner ngra punkter som du följer så du inte glömmer ngt viktigt eller sådär.
Anyway, du fixar det! <3

Svar: ZK = Zettai kareshi.
Ja alltså. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om Kame. Han är rätt söt i THNK men i Sapuri, final kiss scene den var verkligen SÄMSTA jag sett. ,-, Kan ju iofs bero på hans motpart. Men han är ändå lite speciell, vet inte. Jag får inte ngn "varm" vibb från han om man säger så.

Nåja :*

Nayu sa...

Svar: Yes we have pocky (not from japon) and yes you have bought it from here! XD Läste det på din LJ once. (sounds like im a stalker ,-,)

Du borde se den! Dumbo är så söt.

Anonym sa...

Vill hjälpa dig sötbarn...men, jag har igen aning =(

Hoppas det fixar sig~