fredag 9 januari 2009

Thank god it's friday

FREDAG & I'm not in love (motsatsen till din rubrik Na-chan!).

Benni kom och fixade min stationära dator på riktigt nu och det var jättesnällt av honom! Då datorn i sig varit helt död i nästan ett halvår. Detta innebär att min morsa inte kommer sitta vid min bärbara dator mer och jag behöver inte dampa över att någon sitter och knappar på den varje gång jag kommer hem. Hatar när någon sitter vid min dator. Jag är ganska mycket en sådan person som ser mitt rum som min fristad och jag vill inte att någon jag inte vill ska vara där (min laptop är ju där). Väldigt överdrivet jag vet, men det känns inte som att det finns så mycket annat som jag har min personliga prägel över som mitt rum.

Jag försökte tittade på Proposal Daisakusen idag och det gick inte så bra. Tyckte den var tråkig de första 14 minuter och stängde av direkt. Däremot ska jag försöka titta på den någon gång i helgen. NU, ÖVER TILL NÅGOT UNDERBART - Hana Yori Dango Final har kommit ut med BRA KVALITÉ & BRA SUB! Gissa vem som ska se den i morgon på sin tv? (Benni visade mig hur man kopplade datorn till TVn!). Jag började gråta på historialektionen när Mandy berättade detta! Min vän Kerstin som också älskar serien över allt annat vet inte om detta ännu så i morgon när vi egentligen planerat att HON ska se Koizora så kommer vi att båda se Hana Yori Dango senare! Jag ska inte se Koizora med henne, hon ska sitta vid min laptop och se den själv medan jag pluggar och jag har ju sagt till min kära vän Nina att jag inte ska se den förrens hon kommer och jag håller minnsan vad jag lovar!


(Vet att det bara är typ halva bilden men orkar seriöst inte förminska! XD)

JAG LÄNGTAR TILLS I MORGON ♥

3 kommentarer:

Nayu sa...

Nemen! Haha, inte för att jag någonsin är in love på fredagar men man kan ju önska. Eller faktiskt inte. Nå!

Jag sa ju det. Proposal daisakusen, det går inte. Det måste vara en ganska dålig jdrama om varken du eller jag (nördar i ämnet) klarar av den.
I vilket fall; VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! JAG MÅSTE OCKSÅ SE DEN FFS OMG OMG VAD GLAD JAG BLIR NU! JAAAAA ÄNTLIGEN FAN VAD LÅNG TID DET TAGIT MEN JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HANA YORI DANGO IS LE SHIT OCH JAG SKA FAN MED SE DEN IMORN! JAG DÖR VAD LYCKA.

(önskar jag med visste hur man kopplade datorn till tvn. attans!)

Anonym sa...

Yay =) tur för dig banana att du håller vad du lovar.
Haha vi kommer tur sitta och kolla på draman/filmer hela sommaren känns det som =)

Kan du lära mig hur man kopplar in datorn till tv:n? Please?

Mrs.Newsman sa...

Lääätt att jag kan Nina! <3