fredag 2 januari 2009

Småbarn om kärlek

Jag hann inte se Koizora ikväll, ska se den i morgon kväll - can't wait!
Nu över till något helt annat. Jag hittade en sida där småungar talade ut om kärlek och saker relaterade till det. När jag läste vissa garvade jag tills jag tappade andan medan andra var riktigt gulliga - läs & häpna!

När ska man gifta sig?
När du är 84, för när du är så gammal jobbar du inte mer, och man kan ligga i sovrummet och älska varandra hela dagen.
Carola, 8 år

En del börjar tidigt
När jag är färdig med förskolan ska jag hitta mig en fru.
Bert, 5 år

Spelar det någon roll hur man ser ut?
Om du vill bli älskad av någon som inte redan finns i din familj, är det inte fel att vara vacker.
Anita, 8 år

Hur fångar man en pojke?
Skaka på höfterna och hoppas på det bästa.
Camille, 9 år

Hur blir man kär?
Kärleken hittar dig, även om du försöker gömma dig. Jag har gömt mig ända sedan jag var fem, men flickorna hittar mig hela tiden.
Dave, 8 år

Jag tror att det är meningen att du ska bli skjuten med en pil eller nåt, men resten ska inte vara så smärtfyllt.
Manuel, 8 år

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA~

Nayu sa...

HAHAHA AW
"Hur fångar man pojkar?
-Skakar på höfterna och hoppas på det bästa"

Grymma svar