fredag 17 oktober 2008

Avant garde-fredag

Here we go again. Ännu en fredag mina vänner! Jag har själv bestämt mig för att inte plugga något denna fredagen. Istället sitter jag och kikar på Avant garde-foton som man blir riktigt fascinerad av. Här är några av mina favoriter;


(Den där "jackan" skulle jag nog nästan göra
vad som helst för. SJUKT SNYGG! Om någon vet
var man kan få tag på liknande är det bara att hör av sig
.
Den gröna då alltså, inte denna nedanför!)




Jag kan verkligen sitta i timmar och bara studera avant garde-relaterade bilder. Tror det beror på deras, ibland, extremism och kontroversiella bakgrund. Dock inte i dessa fallen, men bland de andra jag sett som är lite för vulgära för att postas här. Njaph, me like! Resten av fredagen ska jag spendera åt att chilla och lyssna på BIG BANG.

I morgon är det öppet hus på skolan och jag ska representera min linje. Gweöh, känner på mig att det kommer kännas som en extra skoldag. Nåväl.

Inga kommentarer: