lördag 18 oktober 2008

Gun shoes - Chanel


Jag brukar inte vara en sådan som faller för klackskor eller liknande. Det slutar alltid med att jag köper ett par tråkiga vanliga. Men dessa mina vänner, DE är grejer! Så sjukt läckra att det inte ens är roligt. Varför måste de vara designade av Chanel-folk? De är ju så sjukt dyra! De är i alla fall de snyggaste klackskor jag någonsin sett. Seriöst. Wow. Jag är så paff och tagen. Älska. De är definitivt min smak, hell yes.

"These Gun shoes designed by Laurence Decade for Chanel is a perfect manifestation of the Love-Hate relationship of High heels and women. The ‘Vice Miami’ shoes debuted at the Chanel resort presentation, look killer with the gun under the heels. Does that send some ‘Beware’ vibes to the boys?"

Karl Lagerfeldt är bra finurlig han.... eller något!

2 kommentarer:

Nayu sa...

Ingen fara alls! Jag var trött så jag ville bara lägga mig och lyssna på musik. :* Ingen fara Ani. <3

Anonym sa...

Jag skulle lugnt byta alla mina heels i garderoben mot de där! Sjukt hypade men så sjukt heta. ha ha ha!