fredag 3 oktober 2008

Fredagskväll~ <3

Just nu sitter jag och väntar på Gabbi, Dawud och Leo. Vi ska ha en myyyysig filmkväll! Det lät lite gay kanske, mjo, men det blir nog trevligt. För att fördriva tiden lite har jag läst klart historian och tittar nu på Hana Yori Dango fanvideos... Ni hörde rätt, Hanadan fanvids! Jag försöker dämpa tanken vid att den kommer ut i november. Jag kommer nog seriöst aldrig kunna säga att den jdraman är dålig, seriöst! Jag grät så efter tio sekunder av första fanviden jag såg, det är inte okej! Usch, den är så bra att det gör ont (för att citera Julia ang. Final days society-konserter).

Tidigare idag var jag på gymmet med Gabbi och Dawud. Det var nog första gången på vääääldigt väldigt länge, för både mig och Gabbi. Vi gjorde lite allt möjligt, fast det roligaste var när vi skulle göra någon trampgrej som hade inbyggd tv. Så vi stod där och trampade för kung och fosterland medan vi tittade på världens konstigaste barnprogram, heja! Jag träffade även Paola, en gammal vän som förut gick på samma japanskalektioner som jag. Hon pluggar tydligen fortfarande på universitet i Växjö och har nyligen varit i London, lite avundsjuk man blir! Hon tränade också på gymmet i Simhallen tydligen. Jag träffade även Benni där, alla verkar ju träna på det stället? Bennis hår var fint! Han hade färgat sitt svarta hår i röda slingar.

Alltså palla att jag snackar om personer som ni inte ens känner till? Förlåt! Men jag råkade bara stöta på en del idag :)

1 kommentar:

Nayu sa...

Det låter som du hade en trevlig dag iallafall!

Svar; Ja visst är det skönt att få släppa taget om sådana skoluppgifter som legat och skräpat och inte blivit klara. Den här helgen kommer jag dock få plugga ihjäl mig inför matte provet, jag har en känsla av att det kommer gå förbaskat dåligt.

IIE JAG ÄLSKAR JOHHNY BOYS! GOMEN NASAI, tänker aldrig sluta kolla på dom. Ögongodis, man förstår ca 70 procent av vad som säger och allting är bara så :3 I bet dom är söta kboysen också, men jag kan bara inte sluta kolla ~-~ hehe <3 *_*