måndag 6 oktober 2008

Ångest!

Detta låter hur löjligt som helst, jag vet, men... I morgon är det första gången jag ska springa en orienteringsbana på egen hand! För det första kan jag inte läsa kartor, för det andra vet jag inte var jag ska springa, för det tredje... EH JAG KOMMER DÖ? Varför anmälde jag mig till skolans tävlingsbana? Bleäh! Är det verkligen värt för att få ett VG i gympa? Jag hoppas det, jag hoppas jag kan läsa kartor i morgon *försöker intala mig själv att jag kan*

Jag kommer typ springa vilse och svälta ihjäl i någon skogsdunge sen tiotusen år senare kommer mitt skelett visas upp på något random museum. Usch, jag vill inte gå till skolan i morgon. Om jag inte skriver här i morgon så ses vi på det där muséet om några tusen år.


:(

2 kommentarer:

Nayu sa...

Det där med orientering har aldrig varit min starka sida. Jag har bla gått vilse och kommit någon timme för sent, tappat lappen man knipsar kontrollen, och så har jag lyckats komma utanför kartan en gång så en lärare fick komma med bil och hämta oss. Jag hade inte klarat det på egen hand, för att vara ärlig hade jag inte vågat det. Kanske om jag slog på gps:en på min mobil.

Sv: Nej nej. Det är fuskpäls hela vägen! Det verkar som att jag kanske får uppmärksamma alla om det, för de verkar lite suspisious. Nej jag skulle aldrig bära äkta, men den här är riktigt riktigt go. Tack ska du ha! :D

Och jajamen, vår skola är efter med skolfotot. Vi lär väl få det lagom till vinterlovet eller något. Lol

Anonym sa...

Haha det är typ lika härligt som att ha idrott fyra morgonar i veckan ju ^_^ Vad bra, nu känner jag mig inte så ensam längre.

Kämpa på! Om inte så ses vi på det där museumet om nga tusen år. Jag kommer förmodligen redan vara där pga för mkt basebollar i huvudet.