lördag 4 oktober 2008

Bowling

En solig lördag och jag måste plugga, kan det bli sorgligare? Jo, det kan det nog. Lördagar kommer aldrig vara som de en gång var, det är en sak som är säker. Idag måste jag göra flera läxor (skriver upp nu för att komma ihåg själv):

x - Engelska uppsats, Abigail's diary
x - Historia, case study
x - Tyska, verbformer och repetera gamla saker + kolla gloslistorna
x - Svenska, Thérèse Raquin frågorna - bygga på de
x - Engelska, The Crucible pappret
x - Matte, plugga inför provet
(x - Plugga körteori)

---
Det enda roliga denna lördag kommer bli att bowla med några kompisar, Dzenana, Mandy, Kicki och några Värnamo-tjejer som inte kommer hit så ofta och älskar DBSK! Det kommer bli riktigt kul, det är jag säker på. Tyvärr kommer jag inte kunna vara med de i mer än två timmar, måste verkligen plugga... Jag känner att jag har skjutit upp så många saker hela tiden och inte haft den minsta lilla tid för mig själv. Varje helg är det något och jag vill verkligen träffa mina vänner som jag har utanför skolan, men det blir aldrig riktigt av längre då jag inte har tid.

Nej, nu ska jag sluta klaga och börja plugga!

Inga kommentarer: