tisdag 2 september 2008

Malmö - universitetsmässa!

Träningsverk, träningsverk, träningsverk... Idag var jag och min klass (inkl. paralellklass) tillsammans med IB2 på en universitetsmässa. Det var en hop olika universitet från hela världen. De flesta var ju som väntat från Australien och USA. Men det fanns även ett från Singapore, tyvärr hade de inget jag var intresserad av. Vi åkte buss till Malmö i minst 2.5h fram och sen tillbaka också! Jag har så sjukt mycket träningsverk av att ha... typ suttit ner?

Anna och jag lyssnade på SlipKnoTs nya låt "Snuff". Eftersom jag lämnat SlipKnoT bakom mig förväntade jag mig inte särskilt mycket. Däremot visade det sig att den låten var helt sjukt bra, är helt kär i den nu!

I morgon ska jag och Natta plugga matte. Kan ju tänka mig hur det kommer gå...

Inga kommentarer: