söndag 7 september 2008

Plugg, plugg, plugg och UROBOROS tracklist

(Gud, nu och föralltid)

Denna helgen har mest bestått av att skriva min biologiuppsats och göra klart saker jag annars inte hunnit göra under veckan. Jag har i princip bott hos Ida med tanke på att jag kom till henne igår klockan ett och gick därifrån vid midnatt. Hur som helst blev jag i alla fall klar med biologiuppsatsen och ett kilo ångest är bantat!

Förutom en pluggig helg har jag blivit belönad med UROBOROS låtlista!

1. Sa Bir
2. Vinushka
3. Red Soil
4. Doukoku to Sarinu (慟哭と去りぬ)
5. Toguro (蜷局)
6. Glass Skin
7. Stuck Man
8. Reiketsu Nariseba (冷血なりせば)
9. Ware, Yamitote... (我、闇とて・・・)
10. Bugaboo
11. Gaika, Chinmoku ga Nemuru Goro (凱歌、沈黙が眠る頃)
12. Dozing Green
13. Inconvenient Ideal

Snacka om att många fans skrattat åt denna listan. På ett sätt förstår jag de, men jag tycker seriöst att den är helt fantastisk! Jag kan seriöst inte bärga mig tills det nya albumet kommer. :>

Inga kommentarer: