tisdag 23 september 2008

Olyckligt lottad...

Ptja, igår provade jag på taekwondo för första gången! Det var nog något av det jobbigast OCH roligaste jag gjort på väldigt väääldigt länge. Fysiskt sätt var det grymt krävande, armhävningar, hoppa upp och ner och göra typ high-five eller vafan det va, rulla runt på golvet, armhävningar, upp och ner, upp och ner. Sedan kan jag ju lägga till att det var den kvavaste salen jag varit i vilket resulterade i att man blev ännu tröttare. Men kul, det var det! Jag är intresserad av att börja på det, men det har sina nackdelar. Med tanke på att taekwondo är mer sparkar än slag med händerna och inga blockar hittils vad jag sett. Nåja, jag får se vad jag gör. Men jag lär inte börja på någon kampsport detta året i alla fall, alla har redan börjat.

Tillbaks till huvudämnet... Jo, klockan är 08:05 och jag är i skolan. Varför? För att Anna sov över och jag skulle följa henne till skolan för hon vet inte var den ligger därifrån var jag bor. När börjar min lektion? 12.00!!!!!!111 FATTA? Svenskan är inställd och jag är i skolan! Det är så jävla synd om mig, hahaha. Nåja, ska göra läxor så slipper jag göra så mycket när jag kommer hem. Vill bara sova... Sanslöst lite sömn jag fått de senaste två nätterna. Ikväll ska jag fan lägga mig vid elva och sova till åtta, annars blir jag sur!

Trött Ani.

Inga kommentarer: