fredag 5 september 2008

Mina BIG BANG saker har anlänt!

Efter skolan åkte jag till Dzenana och hämtade mina efterlängtade BIG BANG saker som jag beställt för säkert tre veckor sedan. På listan fanns det; THE REAL concert, STAND UP limited edition, THE GREAT concert poster och Kickis present som jag ännu inte får avslöja. Snacka om eufori när man får alla dessa sakerna i händerna, helt sjukt! Visst kände jag av rejäl ångest när jag 600kr bara lämnade mitt konto på mindre än tre sekunder men när jag väl fick sakerna så var all ångest bortglömd, haha. Nu ska jag njuta med en kopp te och lyssna på BIG BANG. THE REAL concert får vänta tills i morgon kväll! <3

ps. många av er lär undra varför jag ska vänta med konserten tills i morgon kväll? Jo, jag måste plugga biologi hela dagen i morgon och om jag tittar på konserten ikväll kommer jag vara helt ofokuserad i morgon. ;>

Inga kommentarer: