måndag 22 december 2008

beauty & stupid


Jag tror jag återfunnit min glömda kärlek för ingen mindre än - hide. Det finns de som tycker han är överskattad för att han dog och andra som hävdar att det inte alls är så. Jag själv tänker inte ge mig in i den meningslösa debatten, det var bara ett konstaterande. "Beauty & Stupid" loopade jag hela dagen igår, den slutar seriöst aldrig att vara grym?

Snart ska jag ge mig av iväg mot busshållsplatsen. Morfar sitter hemma hos sig och väntar på att jag ska hälsa på och det är precis vad jag ska göra. Tog med mig Brott & Straff och historiaboken om Maos Kina - idag blir det fanemig plugg! Självklart ska jag ju ha något som förtjänst när jag väl pluggat. Nämligen en stunds tittande på Harry Potter 1 & 3. Jag kanske inte ens hinner båda, men hursomhelst kommer jag att se i alla fall en Harry Potter film! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

hide rocks <3 pink spider & rocket drive är också kärlek

Mrs.Newsman sa...

UNDERBAR, alltså jag tänker på oss när jag hör "Beauty & Stupid" HAH det får fan bli vår team song, snälla? <3

& Flame, Goodbye etc. är sjukt bra T__T; Fan han är grymmare än man vill erkänna, eller än vad jag vill erkänna i alla fall, haha!

Anonym sa...

Jaaaaa!!! Det är asbra juh <3<3 Helt klart våran team song =D Kommer ihåg när min bror tyckte jag var galen för jag satt och sjöng med i den HAHA, men den är grym <3

Ååh hela det albumet är <3 kan inte sluta lyssna på damage X_X