onsdag 31 december 2008

Utvärdering av 2008!

Detta är mest för mig själv så att jag ska minnas :)


ÅRET.
Hur har året nollåtta varit för dig? Det har varit både upp och ner, som för de flesta antar jag.
Bättre än förra året? Nej, det vill jag inte påstå.
Har du träffat några nya vänner? Ja
Isåfall vilka? Nina (min bästa vän), massor av japaner (utbytesstudenter), Moe-chan och lite alla möjliga.
Någonting du aldrig kommer glömma nollåtta? När jag såg Hana Yori Dango med Kerstin och grät som en dåre i slutet av andra säsongen & när jag fick träffa min pappa för första gången på 13 år.
Har du flyttat under år nollåtta? Nej, jag har snarare utvecklat min boskapsbas. Jag bor nu även hos morfar ibland.
Har du hittat en nylåt som du älskar? Fler tusen. Mest soundtracklåtar till olika dramor, men även låtar från Dir en greys nya album "UROBOROS"
Isåfall vilken? Utada Hikaru - Flavour of Life, Dir en grey - VINUSHKA, Inconvenient Ideal, Toguro.

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollåtta? Den var inte alls!
Har du strulat med någon? Nej
Har du varit kär? Ptja, lite kanske, nä förresten
Har du sagt jag älskar dig till någon? HAHA, faktiskt inte. Vad sorgligt egentligen.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja, bland kompisar och så tror jag nog.
Har du haft ett hemligt förhållande? Nej

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? Nej
Har någon i din släkt avlidit? Nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Nej
Har du varit i slagsmål? Nej

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? Jo, det har jag säkert.
Isåfall vad? Brukar glömma sådana saker för jag gärna vill förtränga de och inte ångra saker.
Har du skämt ut dig? Oja, flera gånger.
Har du ljugit för en vän? Det har jag säkert. Men jag brukar inte ljuga för att mena någon illa, snarare för att bespara den från sanningen som antagligen i det fallet inte är trevlig.
Har du gjort något dumt mot en vän? Ja
Har en vän gjort något dumt mot dig? Ja

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? Katedralskolan
Har någon varit elak mot dig på skolan? Nej
Hatar du någon på din skola? Nej, jag hatar ingen
Har du gjort något framsteg? Det tror jag nog, eller det borde jag väl? Jag tycker man utvecklas hela tiden. Jag har börjat läsa mer i alla fall!
Har du haft alla rätt på ett prov? Nej, haha

VÄNSKAP.
Har du förlorat en vän? Nej
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? Nej
Har du gått bakom ryggen på en vän? Nej
Har du ljugit för en bästa vän? Nej
Har du haft en relation med en vän? Nej
Har du många killkompisar? Ja

Inga kommentarer: