tisdag 30 december 2008

Twilight...

Detta är lite pinsamt. Jag gick och såg Twilight för tredje gången idag, med min kompis Kerstin. Nu är det så att jag bestämt mig, helt och hållet, att jag inte ska se filmen på ett år! Det kommer nog bli väldigt svårt, men jag vill ju inte tröttna på den. ♥

Ikväll kommer jag läsa ut När jag hör din röst! Har bara sjuttio sidor kvar och kan verkligen inte hålla mig. Ska börja läsa på den så fort jag skrivit klart detta inlägget. Tjejen jämte mig på bion grät jättemycket medan jag satt och var lycklig att jag ser den för tredje gången och inte fällde en enda tår! Ptja, lite stolt är jag väl. Iochförsig grät jag inte förstå gången heller. Jag har svårt att ta till lipen när jag har andra människor runtomkring mig.

Har ni svårt för att gråta i andra människors närvaro?

1 kommentar:

Nayu sa...

Ja! Jag gråter väldigt väldigt sällan i andras närvaro. Jag har inte gråtit framför någon sedan kanske fem år tillbaka, förutom två undantag. Jag vet inte varför men jag kan inte visa de känslorna framför någon.

När jag hör din röst måste vara New moon eller hur? Åh. Du är ju snart ikapp mig ju. Jag har Eclipse hemma, men innan jag börjar läsa den vill jag läsa ut den boken jag håller på att läsa för tillfället ; A million little pieces.

<3