fredag 26 december 2008

Mellandagsrea

Mellandagsrean är igång och jag tog en runda på stan med min lilla mormor idag. Det blev en hel del inhandlat. Bland annat adidasskor till dansen, underkläder, en söt rosa tröja och lite annat. Sedan lånade jag om Harry Potter och Fenixorden för jag hann inte kolla på den. Fast det var inte så dyrt så det var rätt lugnt - 15 kronor för en vecka!



Ikväll blir det nog till att läsa "När jag hör din röst" och mysa lite med popcorn. Kanske borde börja kolla på den taiwanesiska draman "It started with a kiss" som jag aldrig riktigt kollade klart.

Ha en trevlig kväll! ♥

5 kommentarer:

Nayu sa...

Ja åh gud du måste se It started with a kiss, hela! Den är så otroligt extremt super bra! Super mysig, super söt, super bra! SE DEN! Du kommer inte bli besviken.

Låter fint, jag vill också shoppa på mellandagsrea men jag är pank tills nästa vecka. Nåväl! Får väl se vad som händer.

Nayu sa...

Sv: Aa, jag vet. Du har ungefär 10 UNDERBARA osedda avsnitt kvar! Men se om, eller se därifrån du slutade. För åh, det är ju mot slutet som det blir sådär jefgh4woiurhi3ehu2ih SUPERBRA!

<3

Nut sa...

aaaaah så najs att du ska börja dansa ana! vi kan va dansnördar ihop och typ titta på bounce-dvdn eller nåt nån dag! xD

Anonym sa...

Yo~ Har gar jag runt och inte ens vet om att du har en blogg x3 Men najs att jag hittade den iaf x3 Har suttit och last igenom hela i ett strack x3 Sa har kommer en massa julhalsningar <3 Nu kommer jag snart hem och da blir det partyyy ^__^ Massa superuberduberkramar fran en Rosa som saknar dig en massa! <3

Mrs.Newsman sa...

Natty: Lätt att vi kan bli dansnördar ihop! ♥ Jaaa, jag har faktiskt inte sett Bounce ännu!

Roooosa: Oj! Jag trodde du visste att jag hade en blogg? Haha, men vad sött av dig att ha orkat läsa så mycket skit. XDDD ♥ Ja! God jul (i efterskott) & gott nytt år! NÄR ÄR DET DU KOMMER HEEEEM? o__o