onsdag 24 december 2008

Jul... Jul... Strålande jul?

Julen är firad utan julstämning, så är det bara. För varje köttbulle jag tryckte i mig försökte jag känna liiite mera julstämning! Nåja, helt misslyckad var den inte. Det var riktigt mysigt att vara med hela familjen och äta god mat (tack gode gud att vi inte hade Jansons frestelse!). Vi tittade på gamla band från när jag var liten och megafet, lite sorgligt men gulligt på något sätt.

Nu sitter jag och ska snart fortsätta titta på Harry Potter och fången från Azkaban. Sist jag såg den var på bio för ca fyra år sedan? Läskigt att tiden går så fort! Eller egentligen... Tiden går inte fort när man är i nuet och tänker på framtiden, men när man kollar tillbaka känns allt som igår. Äh, ska sluta babbla om nada!

Ha en fortsatt god jul mina kära läsare!

3 kommentarer:

Anonym sa...

VA?! Hade du inte jansons frestelse? O_O Sheit Ana ^_^
Till och med jag hade jansons frestelse juuuh^_^

Mrs.Newsman sa...

Jag bad väldigt hederligt om att inte vi har någon i år & så blev det. ♥

Nayu sa...

Jag håller med om att årets julafton hade betydligt mindre julstämning. Jag fick kämpa för att känna den och hålla uppe den. Upp och nedgångar under kvällen men överlag var den ganska okej iallafall.

Imorgon fyller jag år! Hoho. Firandet är inte slut just yet. ;D