lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag

Sången med stort S: Taeyang ft. Kush - Make Love. Har suttit och knarkat den hela dagen! :)

Det gick rätt bra att jobba på Ka Mans föräldrars Kina restaurang idag. Mycket nytt men jag har lärt mig grunderna nu tror jag! Jag tycker defintivit att jag haft en bra alla hjärtans dag. Trots att jag inte hade en date kändes det bra, eftersom jag fick se andra människor som satt med sina dater och åt, skrattade och var allmänt söta tillsammans! Jag tror faktiskt det räckte för mig.


Jag hämtade ut min A KNOT OF idag, UNDERBAAAAAAAAAART! Sjukt lycklig var jag när jag kom till skivaffären! (jag hade beställt den via skivaffären) <3
Innan skolan börjar ska jag ha en låååång Dir en grey-natt. Först ska jag se alla DVDerna jag har som är innan spelningarna som finns på A KNOT OF! Någon gång måste man ju börja värma upp inför juni, am I right?
Tyvärr fick jag inte tag på Ninas mamma idag, hon skulle ge mig pengarna så jag kunde betala min och Ninas Dir en grey-biljetter! :(

Nej, nu ska jag bannemig sova. Mina ben känns helt domnande, då jag är väldigt ovan vid att röra såhär mycket på mig på en lördag. Nu ska jag även läsa ut Dorian Gray, sov gott barn!

10 kommentarer:

Anonym sa...

"Min mamma:Har du pratat med Ana idag?
Nina:Nej....du vet hela Japan-situationen...brukar inte precis ringa till folk i växjö längre.
M:Hon sa att hon skulle ringa idag?
N:Kan inte du ringa henne då?
M:Har inte hennes nr. Men jag hoppas hon ringer för hon har ett sånt gulligt skratt."
X_X

HAHAHA jag ska också köpa min A Knot of idaaag <3<3<3<8 Oooh vad jag längtar---

Happy Valentines Day <3

Anonym sa...

kan jag boka in mig på Dir en grey-natten? (a) Kramelikramkramar

Mrs.Newsman sa...

Till Nina: Jag ringde två gånger igår och hon svarade inte! T_______T kan du mejla hennes mobilnr typ? För jag kan verkligen inte få tag på henne! XD

Till Rosa: Ja, självisklart! :3

Mrs.Newsman sa...

Till Nina: Hahaha såg inte det där med skrattet först! XD Vad söt din mamma ääär! Vi skrattade jättemycket nyss, fick tag på henne & gav henne mitt mobilnr så det fixar sig under veckan.
Men du, skulle du kunna tänka dig att jobba med gamla?

Nayu sa...

Åh, låter som du haft en bra lördag. Och åh jag vill också ha den dvdn! Jag måste definitivt beställa den när studiet kommer, um, om det kommer eftersom min närvaro är låg den här månaden :< MÅSTE HA A KNOT OF dvdn iallafall för det är ju liksom, mhm<3

Aja. Mycket vettigt jag säger :< Jag önskar jag fick vara med på din Dir kväll D: Natt. Fan do att du bor där borta.

<3

Anonym sa...

Aah vad bra att du fick tag på henne^^ Tack AnaBananaSötbarn~ Jobba med gamla? Sommarjobb? =) Vad gör man då? Matar dem?

Mrs.Newsman sa...

Jag tror man måste ta de på toaletten & torka deras rumpor *ryser*

Anonym sa...

Sheit, jag vet inte om jag klarar det O_O* Har du ngt sommarjobb på gång elr?

Nayu sa...

Svar: Detsamma! Låter intressant du :( not. Alltså jag är så oerhört seg med att komma IGÅNG. Jag måste analysera och tänka igenom precis allt innan jag kommer igång med något. Har suttit och tänkt "ja jag ska gå och duscha. sen börjar jag plugga" i typ två timmar XD Så bra. Ugh.

Du har iaf lov D: jag börjar skolan imorgon, buhu.

Mrs.Newsman sa...

Nina: Nä, ingen på G typ. Blir väl jordgubbar om jag inte får något! :(