måndag 2 februari 2009

Euforiiiiii!

Kom just hem från dansen. Jag har dansat tre timmar i streck! Först breakdance, sen popping och efter det streetdance & det var väldigt vääääldigt länge sedan jag hade såhär roligt och jag är så sjukt lycklig för tillfället! Gud, jag hoppas det alltid kommer vara såhär underbart. Även om jag klantade mig asmycket på alla danserna så var det hur roligt som helst och åh, så jävla underbart!

Cookie, en av danslärarna, påminner något så sjukt om Koki. Han är mörkhyad och har typ lite av Kokis ansiktsdrag jag fick sjukaste headshotten när jag såg han, haha!

Nej, nu måste ja seriöst duscha och sedan plugga historia. Borde i och för sig stretcha också, för tillfället känner jag mig helt död och i morgon ska jag dansa tre danser till - håll tummarna för mig!

1 kommentar:

Nayu sa...

Fyfan vad nice! Jag vill också börja dansa igen, men de danserna jag har gått i har inte känts så seriösa och jag vill gärna gå tillsammans med någon. Alltså varför bor vi inte i samma stad, Ana? :((

Koki<333333
Alltså jag har världens.. panik och typ jag vet inte panik. Haha jag såg klart Innocent love igår och jag har sett den sen typ oktober för den var ongoing och jag typ :(((((((( VAD SKA JAG FYLLA MIN TID MED NU?! älskar den seriöst du måste se den. Maki är fan helt underbar<3

Aja nu ska jag fortsätta vara sjuk, lol. Fan vad detta suger.

<3