tisdag 17 februari 2009

Tack

Nu bajtar jag Mandys idé med att tacka människor som betyder något för en. Egentligen borde jag gjort detta på Alla hjärtans dag men jag var för puckad för att komma ihåg det! Detta är hur overrated och fail som helst jag vet men jag känner ändå att det finns folk som jag vill tacka! Hursomhelst...

Till Nina,
varför var du tvungen att åka till Japan precis när vi blev som bästa vänner? XD Åh ditt fail. Jag vet inte var jag ska börja, jag tror aldrig jag träffat någon som dig, tro det eller ej. Jag tycker att vi har så många likheter men likaså olikheter fast någonstans däremellan känns det som att vi förstår varandra utan ord. Jag kommer aldrig glömma hur mycket vi både klagade över jordgubbsjobbet och våra Hana Yori Dango-kvällar och våra knasiga sleepovers. När du kommer hem igen ska vi ha dubbelt så roligt - jag och du på Dir en grey, jag och du!

Till Dze,
Dzenana, Dzenana, Dzenana. Vintern 2007 var ju typ något av det värsta för min mentala stabilitet och tack vare dig, tack vare din energiska personlighet, din positiva karaktär klarade jag mig väldigt fint undan en emo vinter! Tack för att du fått mig att inse att DBSK är mer än ett band och tack för att du alltid ställer upp. Det var även tack vare dig som sommaren 2008 blev en av de roligaste somrarna hittils. Jag kommer aldrig glömma när vi kollade på Meteor Garden hemma hos din farmor och när vi hade galna DBSK-kvällar. Flytta inte från Växjö innan jag gör det, för annars blir det jobbigt - vem ska då finnas där för att fangirla DBSK totalt med mig?

Till Rosa,
du är den konstigaste människan jag träffat och en av de underbaraste. Bara man ser dig blir man glad för du kommer alltid hoppande i dina färgglada kläder och bara sprider glädje! Våra internskämt (- herro maj nejm is mistah kurokuren!) är alltid totalsämst men vi skrattar ändå för vi har så sjukt dålig humor båda, det älskar jag hos dig! Det finns ingen annan som fattar min dåliga humor som du gör. Våra spa-kvällar förgyller alltid mina annars tråkiga fredagar och att följa Boys before flowers med dig är mig ett nöje! (Och jag kommer alltid vara skyldig dig min själ för att du gav mig din Hana Yori Dango-biljett! XD)

Till Mandy,
jag skulle i princip kunna kopiera allt du skrev om mig för jag känner detsamma gentemot dig! Men jag känner också att vi har en speciell vänskap eftersom vi lärde känna varandra så tidigt. Och som nämnt förut, IB hade verkligen inte varit lika roligt utan dig. Seriöst, jag skojar inte när jag säger att det finns dagar då jag tänker på hur mycket jag hatar IB och sedan blir så jävla lycklig att du också går där! Våra Full House-nätter sommaren 2008 var seriöst något av det bästa jag varit med om. Jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv - tack för att du fick mig att uppskatta SUPER JUNIOR på en helt annan nivå. Fast du måste sluta vara så seriös när det kommer till fanfics... XD

Till Ida,
fröken Lauridsen! (åh gud var fan fick jag det ifrån? XD). Innan jag lärde känna dig tyckte jag inte så mycket om dig men när jag väl lärde känna dig blev du seriöst en av mina bästa vänner och det känns konstigt att föreställa mig en skoldag utan dig. Tack för att du alltid ställer upp och hjälper min tröga hjärna med matten och tack för att du alltid frågar mig om jag vill hitta på något med dig och tack för att du lärt mig baka bra och tack för att du aldrig sviker mig och framförallt tack för att du är en så sjukt jävla bra kompis. Detta låter så himla fjortis att jag vill spy, men det är sant! Och lova att träna upp mig rejält så jag kan slå Kalle på guitarhero annars kommer han bli för jävla glad! XD

Till Na-chan,
jag förstår seriöst inte hur du pallar med mig men det är väl en av livets mysterier antar jag. Du är en av de jag kännt längst och vi har aldrig bråkat, aldrig! När du kom till mig första gången kände jag direkt hur vi connectade. Vi behövde inte ens anstränga oss för att få fram orden, vi bara pratade och pratade och pratade. Något som verkligen får mig att minnas dig är när vi drack té tillsammans mitt i natten (och det var skola efteråt) och tittade på Dir en greys MACABRE turné-DVD. Det är liksom stunder som inte kan ersättas och känslan i just de stunderna går nog faktiskt inte att beskriva, jag lovar att vara en bra människa om du lovar att komma och komma och dricka té och titta på Dir en grey DVD:er med mig igen!

Till David,
jag antar att han inte läser detta vilket nog är tur för annars hade han mobbat ihjäl mig, men när jag ändå är i farten behöver jag faktiskt tacka honom för att han faktiskt fått mig att inse väldigt mycket saker om mig själv. Och jag måste också tacka honom för att han är det bästa killkompisen jag någonsin haft, för att jag hade så jävla kul med dig när vi tittade på Svart Katt, Vit Katt, för att du är så jävla rolig, för att du alltid säger att mina kakor är goda (fastän de inte är det i många fall), för att du är en bra kompis och för att du har så sjukt grym filmsmak och för att han är min brotha from another motha, tack David och jag hoppas att du inte läser detta och om du gör det så ta aldrig upp det för det är pinsamt vi är hårda människor, okej BRA.

...
nu ska jag fan sova.

4 kommentarer:

Nayu sa...

Åhhhhhhhhh. Seriöst, du fattar inte hur glad jag blev när jag läste det där. TACK SJÄLV! Tack för att du står ut med mig, tack för att du hela tiden tipsar mig om en massa bra saker och jag lovar dig, så fort jag får möjlighet tänker jag komma tillbaka så fortsätt vara en bra människa och håll tummarna<3 Underbar är du. Ärligt talat, du inser nog inte hur glad du gör mig med dina ord. Dina ord betyder mycket mer än från många andra, för många överanvänder fina ord.
Men du använder dom bara när du verkligen menar de. Till folk du verkligen menar de. Och därför gör dom mig så glad för jag vet att dom är äkta.

Oj nu blev det långt här igen. :c Men alltså, tack själv Tsuki. <3

Anonym sa...

Men vad fint av dig! jag blir ju alldeles rörd å deras vägnar! Fint fint fint fint fint fint. fint!

Anonym sa...

Ja, tycker också det var lite dåligt timing^^ Haha jag är fail^^ Blev helt förvånad första gången när vi pratade (riktigt) om hur mkt vi hade gemensamt haha. Kommer ihåg när vi gjorde pannkakor med matcha glass, har fortfarande bilder på det btw, och sedan kollade på slutet av H.Y.D. asnice var det~~ ÅÅÅH just det!! SUJU FULL HOUSE MEED!!! Heechul haha~~ Är superlycklig över att jag har dig som vän Ana <3

Anonym sa...

Aaaawwh *_* Du är så söööt :3 VI har typ bäst humor x3 och sorry, men jag blir alltid så osocial så här via text så jag kan ite skriva så där fina meddelanden som du och alla andra här har gjort.. Men jag vill bara att du ska veta att du är älskad från mig ocksa ^_^<3