fredag 20 februari 2009

Pieces of you by Daniel Armand Lee (Tablo)


"Skilled in rapping, songwriting, instruments, and acting, Epik High leader Tablo is no doubt a person of many talents. Pieces of You allows fans to appreciate the writing talent of Tablo who holds Bachelor's and Master's degrees in English Literature and Creative Writing from Stanford University. This English-language book unveils a collection of short stories Tablo wrote at Stanford during his undergraduate studies from 1998 to 2001. No true fan should miss Tablo's literary work."


Jag ska köpa den, så är det bara.

1 kommentar:

Nayu sa...

Åh, han är fantastisk för det är väl han som gjort den där låten utan sång? Du vet som du tipsade om här för ett tag sen, um, Eternal morning? Helt fantasiskt.

Svar: Jag kommer hem någon gång runt 19 juli skulle jag säga. Den bästa tiden för mig vore under juli dvs efter jag kommit hem. För en vecka i augusti (än så länge vet jag inte datum) ska min bästa vän från Kiruna bo hos mig så. Men jag vill JÄTTE GÄRNA träffa dig i sommar. Se hela Hana yori dango tillsammans, och mysa massa. Och så ska jag åka till dig så fort jag får chans! <3!!