onsdag 11 februari 2009

...and it goes on & on

Usch, idag är en dålig dag...

Dansen (krumping) gick inte alls bra idag. Stegen var väldigt avancerade och det var sjukt lite plats. Jag var nästan i hörnet och när vi skulle lägga oss ner med hela våra kroppar gick det liksom inte. Jobbigt läge. Sedan gjorde det ju inte bättre att det var en jättelång ungkarl som stod framför mig när jag väl var längst fram och skymde mig. Det andra som varit helt fail är att jag fick ett mejl från högskoleprovs-ledningen eller vad man ska kalla de som sa att de inte fått min betalning för högskoleprovet. OMG! Jag betalde 350:- i lördags! Jag tänker inte betala igen. Så jag ringde Växjö Universitet (där jag ska göra provet) och sa till de hur det låg till och jag skulle bli kopplad till den kvinnan som hade hand om det. Men när jag väl kom fram var klockan 16.40 och då STÄNGDE de jävlarna! Blev så jävla förbannad att jag bara ville slänga mobilen i väggen. Usch, jag är så jävla sur idag.

Det enda som är bra är att Ka Man sagt att de kanske behövde folk på lördag, så jag kanske ska provjobba på hennes restaurang. Har sökt sommarjobb där & hoppas verkligen att jag får det! Håll tummarna för mig :)
Det enda som inte är så bra är att jag tänkte vara med Dzenana, Mandy, och de andra som ska vara på DBSK-kväll hos Dzenana. Jag får nog tyvärr ställa in det, för sommarjobb kommer i första hand just nu.

I morgon har jag tyskaprov och det enda jag har att säga är att det kommer gå sjukt sämst på det. Just det, jag måste ju skriva en kommentargrej till Dorian Gray utdraget också. Uhhhh.
Men snart är det sportlov! ♥

1 kommentar:

Nayu sa...

Lycka till med allt, både plugget och sommarjobbet! Om jag ändå var mindre lat och faktiskt gick ut och letade på allvar. Gjorde det för något år sedan men nu är jag, som fastklistrad i min säng med min dator och orkar inte göra något. Hoja, vad ska det bli av mig.

Svar: Ja exakt! Det var final idag, McKey vann och jag kände bara: jahapp. Alltså jag vill känna det lilla extra, jag vill känna att ett intresse har fötts från att ha sett dom där. Men nej, de kändes bara blanka. Inte intressanta alls.

Ja jag vet! Det var det som fick mig intresserad från början, älskar Miura <3 Han är så underbar. Den verkar intressant! Lär skriva några rader om den i bloggen när jag sett klart den ;) Håll utkik!

Och japp, jag är tydligen asbra på att skriva långa kommentarer i din blogg XD du får ursäkta.

<3