fredag 27 februari 2009

En bra fredag

Jag är väldigt glad just nu, nej förresten överlycklig! Om allt går som det ska berättar jag för er exakt varför den 13 mars förhoppningsvis. Håll tummarna för mig i vilket fall!

Denna veckan har varit trevlig, bättre än jag förväntat mig att den skulle vara. Danserna har gått bra, helt nya koreografier i exakt varenda dans! Men det känns lite sorgligt att den snyggaste koreografin för tillfället är i fortsättningsraggan som jag ändå bara är med i för skojs skull! :(
Krumpingen i onsdags varade i två timmar istället för en och Cookie var striktare än vanligt. Det blev mycket freestyle och jag blev ännu en gång inte utvald att dansa (thank god for that). Men de som dansade var så stört grymma. Gud, jag skulle göra vad som helst för att kunna freestyla...

Helgen kommer bli väldigt lugn, skönt. I morgon ska jag och mormor på stan i några timmar och titta runt lite, kanske käka på något ställe. Jag måste visa henne de assnygga skorna, men jag ska nog faktiskt inte tigga de. Hon måste i vilket fall som helst se de, de är verkligen en fröjd för ögat! Förutom att gå på stan tänkte jag småstäda mitt rum och sedan ha en mysig själv för mig själv med goda frukter och kanske en Dir en grey-kväll eller BIG BANG-kväll, allt beror på humöret!

Jag har fem episoder av Boys before flowers att ta igen. Det kommer definitivt göras i helgen!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad glad jag blir att du har haft en mysig vecka<3 Plus en mysig DIRU-kväll O___O

Neeej vad nyfiken jag blir nu!!! Vill veta vad det är som är kuligt?? Haha, ok får väl vänta då...

Har du sett Crows Zero btw? Du vet den med Oguri Shun som high school-yakuza? Jag såg den med yuko&tatsu igår, asså hahah vi måste se den tillsammans!!! Åh vi måste se tvån sen med, Haruma ska vara med tror jag---

Mrs.Newsman sa...

Crows Zero, näe det har jag inte sett! Woha, om du säger att vi måste se den tillsammans antar jag att den är grymt sevärd! 8D can't wait bebbeh. <3

Mrs.Newsman sa...

Crows Zero, näe det har jag inte sett! Woha, om du säger att vi måste se den tillsammans antar jag att den är grymt sevärd! 8D can't wait bebbeh. <3

Anonym sa...

Asså, nej... du kanske inte borde ha så höga förväntnigar hehe =) Men jag gillar våldsamma filmer...och sedan är juh Oguri med (o^_^o)

Nayu sa...

Åh det låter som du haft en underbar dag! Visst är det härligt när nya avsnitt av en serie man verkligen tycker om väntar på att ses.

Och nu när jag råkade läsa kommentaren från Nina, JA SE CROWS ZERO! Ärligt jag älskar den filmen och är så helt pepp på att tvåan kommer ut i april can't wait.<3 Och eh, Ninan har bra smak OGURI<3333333 IN MY HEART. OCH HARUMA<3333 Jag fangirlar sönder.

Aja. Du är fin, det är kul att höra att du mår bra och, um jag blir sugen på att börja dansa men jag känner nästan att jag blivit extremt tafatt nu :c Förr kunde jag dansa utan att det såg dumt ut, men nu.. inte riktigt samma XD

Aja.. SKA SLUTA SKRIVA LÅNGA MENINGSLÖSA KOMMENTARER!

<3