lördag 7 februari 2009

Det gamla vanliga

I fredags dansade jag House och fortsättnings Ragga. Det blev ingen Popping med den andre danslärare Paul. Kärran orkade inte följa med och då blev jag väldigt off på det också. Jag orkade inte heller titta på THE REAL igår och jag kommer nog inte göra det ikväll heller. Usch, jag skjuter alltid upp roliga saker. Det är verkligen sant det där om att väntan på det roligare är mycket roligare än det roliga i sig (...toungetwister lol?).

Idag var jag på stan med mormor och köpte t-shirts till dansen. Blev ganska trött på att behöva ha samma t-shirts när jag tränar som jag har i skolan. Nu är jag nöjd i alla fall! Det kanske är sant att det blir roligare att träna om man har kläder man gillar på sig, något som defintivit stämmer angånende mig och dansen nu, haha ♥

Jag hittade en till grym dansare på youtube som jag skulle vilja visa för världen (aka min blogg, lol); Andrew Baterina. Vore ju lite clean om man kunde glida lika bra som han.
http://www.youtube.com/watch?v=ii9vq1aZhGo&feature=related

Ikväll blir det väl mest historiaplugg (måste seriöst ta tag i det) & kanske en titt på melodifestivalen. Är dock ganska opepp på det. Ohai åt min nya layout, den är väldigt jag!

Veckans låt är förresten SS501 - Existence.

1 kommentar:

Nayu sa...

Sv: Jag grät liksom av 'lycka' typ, haha för det var så fint. När hon berättade för världen att det är OKEJ ATT VARA FET OCH FUL (jag kände mig träffad). Nej men den var fan fin.

Ah föresten, har du några tips för världens deppigaste filmer eller några bra skräckfilmer att tipsa om? Jag har nemligen lite planer inför alla hjärtans dag, haha.

<3
Jag vill också börja dansa så småningomg. Kanske till hösten, men vill ha något att dansa med. :( Som sagt, varför bor inte du här?!