lördag 7 februari 2009

Drömmen

Kände mig bara tvungen att skriva ner en liten kort sammanfattning om drömmen jag hade igår natt. Mest för att jag själv ska komma ihåg...

Jag drömde om att jag satt på en jättelång bro med en kille som tydligen var min pojkvän för jag kände på något vis underbarhet mot honom. Undra om jag någonsin kommer känna så mot en kille, haha. Sorgligt det vore om den enda killen jag någonsin är kär i är killen i min dröm?! Vi satt först på bron sen satt han upp och jag låg inuti bron där det fanns en inbuktning och det var det. Jag fattar ju själv att det inte alls låter speciellt, men jag vill kunna läsa detta igen och få den där underbara känslan jag fick i drömmen.

Har ni också känslor i drömmar?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag får alltid så speciella/ovanliga känslor i mina drömmar som inte riktigt går att återskapa i verkliheten. Därför brukar jag också inte vilja glömma =)

(btw jag hade en skitpinig dröm i natt som jag måste berätta för dig ngn gång, haha du kommer mobba sönder mig ^^)

Mrs.Newsman sa...

Hahahaha okej ska lyssna den dagen du säger den! :P
Asså du, jag ringde ditt hem 2 ggr igår. Ingen svarade!

Nayu sa...

Jajamen. Tråkigt nog har jag för det mesta mardrömmar så de är sällan jag får en "skön" eller härlig känsla från min dröm.

Svar: Jajamen, Epik High har fan asskön musik. Älskar 'One'. <3

Anonym sa...

Igår...hmm, lördag? Mamma jobbade, överviktor är i malmö hos sin flickvän och Annie var hos sin flickvän ;_; sorry. Min kära mor kommer oftast hem vid 7 så prova då ^_^ du kan få hennes mobnr också 0703265068.

Kraaaaaaaam <3

(Btw, den handlade om Mana...)